2012. dec. 18.

Sok-sok elmaradásom!

Fűztem sokat, csak a dokumentáció elmaradt :)
Először egy egyszerű, ám kedvemre való hosszú, aszimmetrikus nyaklánc:

Aztán megfűztem újra a duplavirágos bogyót -minta itt-, sajnos újra meg kellett állapítanom: a minta rossz, az alapján nem lehet megfűzni...

Lett a megrendelések között egy új, saját tervezésű medál is: Fairy Rose nevet kapott... kéritek, hogy megrajzoljam a mintát?

Beadtam a derekamat, és megfűztem a Granadát is:

Lazításképpen egy kis hópehely medál -minta itt:

Volt félkészen egy nyaklánc, most azt is befejeztem -itt csak egy részlet fért a képbe:

Láncot kapott a pillangóm is:
Valamint megszületett a pillangó kistestvére is:
És még néhány apróság lemaradt, de holnapra is kell valami, nemigaz?

5 megjegyzés:

Kria írta...

Gyönyörű ékszerek születtek. Gratulálok hozzájuk. A Fairy Rose az egyik kedvencem ebből a csokorból. Nagyon szépek, harmonikusak a színei, szívesen megpróbálkoznék én is vele.

Las Cositas de Lyra írta...

They are all very nice!!!

Schnappy írta...

Csak ámulok, egyik szebb mint a másik! :)

Unknown írta...

nagyon szépek a munkáid,én szeretném ha megrajzolnád a mintát a fairy rose-re nekem nagyon tetszik
kköszönöm elörés is,

Ilka írta...

Szépek a munkáid. A Fairy Rose csodaszép!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...