2012. febr. 25.

Sorsolás!

Érdekes a Blogger, 55 megjegyzést ír, ami ha belemegyek már csak 54, mikor kiírtam a neveket, akkor már csak 51...
De ilyesmin nem akadok fenn, aki kommentet írt, bekerült a listába!

Gondolom türelmetlenek vagytok. Én meg gonoszkodok, mert előbb egy kérést intézek a leendő nyertes felé, valamint az 500. olvasóm, AnnieM felé is.
Családunk 4/5-e beteg lett, tegnapra sajnos én is elkaptam, ma kidőltem. Utolsó energiáimmal csapkodom itt a billentyűzetet :)
Ebből az következik, hogy a nyeremény elkészítése és postázása bizonytalan ideig várat magára :( Mivelhogy a kötelezőkkel sem haladok lassan két hete, ergo lesz mit bepótolnom a gyógyulás után, aminek hivatalos vége egyelőre nem belátható.

Ennyi a kérés, a türelem!
És most jöjjön a nyertes!
A random.org a 47. számot dobta ki, aki nem más, mint:
lapappilon!
Gratulálok, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot és írd meg postázási címedet, valamint méret-adatokat (csuklóméret, nyaklánc-hossz, ujjméret centiben, fülbevalóból bedugós-rövid-lógós?).

Köszönöm a sok jelentkezést, ígérem, lesz még játék!

7 megjegyzés:

lapappilon írta...

jajj de jóóóóóóóóóó!
olvastam e-mailedet, válaszoltam!

minden jót
Éva

lapappilon írta...

jajj de jóóóóóóóóóóóó!

nagyon örülök!

minden jót
Éva

Farci írta...

Gratulálok Éva! :))

Unknown írta...

Jobbulást, Kriszta! Mi már túl vagyunk mindkét (hányós és torokfájós) víruson, mindenki, nekem csak egy kis náthára futotta, de a lényeg, hogy lassan mindenki újra 100%-on pörög. Sok vitamin, tea, pihenés. De tudod te ezt... Puszi! (a munka meg megvár :D:D:D)

inga írta...

gratu :)

AnnieM írta...

Itt is köszönöm, és gratulálok Évának is! :)
Neked és családodnak pedig mielőbbi jobbulást kívánok!
Ne aggódj szerintem miattunk, már az a tény is rettentően boldoggá tesz, hogy nyertünk. A várakozási idő meghosszabodásával,pedig csak az izgalom nő,amivel a Tőled érkező gyönyörűségeket fogadjuk. :)

Schnappy írta...

Gratu, köszi a játékot!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...