2011. szept. 9.

9. nap

Öt dolog, amit legjobban szeretsz a nyárban

1. Szeretem a meleget! Télen mindig fázom... Egyedül azt a kánikulát nem csípem, amikor olyan fülledt, párás a levegő, a száraz meleget nagyon jól tűröm :)
2. Szeretek nyaralni menni. Kis hazánkban szoktunk maradni, Balaton-felvidéken leginkább, ez a favorit. Nem lehet vele betelni!
3. Szeretem, hogy nincs rohanás; év közben időben kelni, időre beérni iskolába/óvodába, rohanás haza, hogy legyen időm mindenre, délután időre rohanás a különórákra, gyerekekért stb. brrr
4. Szeretem, hogy sokat lehet bringázni, úszni, mozogni: ezekre sokkal kevesebb lehetőség van akár már ősszel is.
5. Szeretem a sok friss gyümölcsöt, zöldséget!

1 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

A nyarat leginkább a meleg és fények miatt szeretem,és ez hiányzik a legjobban,nem szeretem a telet!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...