2011. aug. 24.

Beszámoló

Ha már érdemben nem tudok felmutatni semmit, egy kis híradás: Jucinál tart az utolsó centiig játék, péntek estig lehet jelentkezni. Részletek>>

Én köszönöm, jól vagyok, múlt héten a Balatonon jártunk a férjemmel, gyerekek nélkül (!), ugyan nem pihenni, de valahol mégis... közel 100 fiatal táborozott a Refisz nyári konferenciáján, ahol én az énekvezetéssel voltam megbízva, illetve egy beszélgetős csoport vezetésével.
Nagyon sok ezen a héten a lelki alkalom, és a találkozási lehetőség másokkal, ráadásul olyan őszinte és mély találkozás, amit a hétköznapok forgatagában csak ritkán tapasztalok. A fiatalok itt megnyílnak, és elmondanak olyan problémákat is, amiket otthon csak hordoznak, de nincs kivel megosztani. Megtapasztaljuk, hogy Isten valóságosan van jelen az életükben, vagy aki úgy érkezett, hogy nincs szilárd talaj a lába alatt, sokszor azzal a vággyal -vagy elhatározással- megy haza, hogy ezentúl szeretne ráállni A Kősziklára, aki Jézus Krisztus.

Én magam is nagyon sokat kaptam ezen a héten, sok dologban átformálta a gondolkozásomat önmagamról és a munkámról is. Erről most nem szeretnék írni, talán majd egyszer, de nagyon sokat jelent számomra!

Még egy visszacsatolás, a tervezéshez.
Jelentem, egy kuka súrolást elblicceltem, de egyébként szépen haladok. A hétre tervezett nagytakarítást is elkezdtem tegnap, méghozzá jó kedvvel! (Ez nem jelenti azt, hogy rosszkedv esetén is megcsinálom...) Úgyhogy most büszke vagyok magamra :)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Csak hajrá!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...