2011. máj. 3.

Papasan

Erre a mintára magamtól nem vetemedtem volna!
Azonban ezt tervezte megfűzni Tiszi, Kati és Zsuzsa kb 3 héttel ezelőtt, és hát bekuncsorogtam magam közéjük :) 3-4 óra alatt addig jutottam, hogy elkészült a 6db karika, egyik a rivolival. Itthon újabb 3 órát vacakoltam azzal, hogy minden karikát ellássak a megfelelő fülekkel és hengerekkel, majd összekapcsoltam őket. Végül megkapták a swaris díszítést, és már csak alulra kellett rögzítésként a nagyobb gyöngyöket befűzni.
Kész is volt - a medál :) Ezután nekifogtam a herring hurkának, a képeken nem látszik, de csak addig fűztem, amíg be tudtam dugni a medálba, megvolt az öröm, hogy milyen jó lesz, aztán abbahagytam :)

Nagyon-nagyon tetszik egyébként, a minta részben érthető - legalábbis némi angol tudással együtt-, a karikák leírása részletes és pontos, az összefűzés ehhez képest picit elnagyoltan volt magyarázva. Sebaj, azért rájöttem :)

Ez nem az a minta, amire azt mondom: hú, ezt még más színben is meg fogom fűzni! Jóóóó ideig nem tervezem, mert nagyon időigényes és aprólékos!

Minta: Laura McCabe

14 megjegyzés:

Erga írta...

Nekem, nagyon tetszik, gratulálok hozzá! Egyszer majd ha nagy leszek és bátor és elég erőt gyűjtök hozzá én is kipróbálom.

Ilumilu írta...

Ez olyan gyönyörű!!!!!

Ilumilu írta...

EZ tetszik!!!
De amúgy olyan Star Wars alakú, szóval sokszor nem tetszik, mert olyan ufós :D

kandy írta...

Kéretik nem mérgelődni, mert megérte a fáradságot; eszelős lett!!!!

Amy's írta...

Fantasztikusan tetszik nekem ez a papasan , de meg nem volt modom nekiallni.Nalunk nincsenek ezek a rivolik (elmaradott egy orszag ez) de majd otthon bevasarolok ilyesmit es nekiallok mert szornyen tetszik
Nagyon szep lett a medal , csinald meg hozza a lancot is az mar sokkal konyebb
Gratulalok

ekszerlada írta...

Hűűűűű aaaaztaaa!!!!Nem semmi meló,de eszméletlen szép egyébként!!!Ez már művész kategória,meg igazi türelem próba.
NAgyon ügyesek vagytok!!!

Csíki mama írta...

Akkor ez egy valódi, gyönyörű EGYEDI ékszer marad...

Magdi írta...

Megérte a fáradozást vele, mert fantasztikusan szép lett!! Egyetértek Erikával, majd egyszer, ha felnövök hozzá én is szeretném!

Unknown írta...

Jóóóó Kriszta, ezen is túl vagy, tudod, hogy meg tudod csinálni. Most már elég megnézz egy mintát, és ha muszáj... Bár van néha egy belső "muszáj" késztetés.
Én meg akkor fogom megcsinálni, ha időmilliomos leszek. De nem vagyok. És tudom, hogy meg tudnám...
Egyszer kapok majd egyet, és lemásolom. Így voltam a kockával is.

Tiszi írta...

Gyors voltál. :) Én még sehol nem tartok vele... kicsit visszafogott, hogy mesélted milyen tűtörő az összeszerelése. A tied szép lett nagyon!

Mónika írta...

Húúú nagyon szép lett. Gratulálok a türelmedhez.

MickTaylor írta...

Nagyon különleges,egyben csodaszép!
Gratulálok!

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Gratulálok, ügyes vagy hogy befejezted, nagyon szép lett! Sajnos, én még most is ott tartok, mint amikor elváltunk egymástól. De ami késik, nem múlik!:)))

Gizus írta...

Le a kalappal!
Kézügyesség: 5
Türelem csillagos 5
Design: 5

Igazi egyedi darab!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...