2010. okt. 20.

Szerzeményeim :)

Gyöngy-életben jártunk, szép gyöngyöket láttunk...
Tiszivel tegnap elzarándokoltunk erre a becses helyre, háááát, sokkal-sokkal több mindent is hazahoztam volna! Mint a gyerekek, örvendeztünk minden egyes még nem látott színnek, gyöngyfajtának, ásványnak :)
Nagyon nehéz volt a válogatás, és legfőképp már karácsonyra szerettem volna hangolódni, így lett sok(?) aranyos-fényes gyöngy. Nem is sok, igaz? Remélem, azért sok szép holmi lesz majd belőle ;)


A kedvencem a bal szélen, alul megbújó ásvány!

4 megjegyzés:

horimarika írta...

Tulajdonképpen jó, hogy nem jutok oda személyesen... a neten sokkal megfontoltabb vagyok! De azért persze irigyellek! Én is szoktam Évitől rendelni és nagyon szeretem a gyöngyeit! Jó fűzőcskét!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Tiszi percenként közölte: Minek hoztál ide??? :D
Szerintem egy kisebb vagyont ott lehetne hagyni... valóban, a neten keresztül céltudatosabb az ember :)

Panka gyöngye írta...

Én is mindig tőlük rendelek:)Soha nem csalódtam még,gyönyörű-minőségi dolgaik vannak!Szépek a szerzeményeid:)Sajnos még én sem jutottam el személyesen,de lehet nem is baj,mert én is inkább rágódom rajta:)

Tiszi írta...

És még mindig azt mondom, hogy: Minek vittél oda??? Még mindig csak azon jár a fejem, hogy miből mi lesz. :) Pedig kötelező feladataim vannak most, nem fűzhetek saját örömre...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...