2010. jún. 1.

Kicsit ebből, kicsit abból...

Szóval, készülök nagyon az Eperfesztiválra, annyira, hogy még a fotózásra és a képfeltöltésre is sajnáltam az időt... de most végre megembereltem magamat :) Viszont ez még mindig nem minden, mert pár medált még nem láncoltam meg, azokat addig nem fotóztam...

Na sorjában: nyarat váró, színes, Luca-bogyós hosszú láncocska:

A harmadik horgolt szett év végi ajándékként:

Mobilbogyó pyramid gyöngyökből:

DNS füli lilában:
Egyszerű háromszöges füli, szokatlan elrendezésben:

Kelli nevet kapott ez a kis karkötőcske:)

Sikhara karkötő Pencio mintája alapján, csak a széleket nem fűztem végig:


Várok mindenkit sok szeretettel a Fesztiválon, Tahitótfaluban, most hétvégén!

7 megjegyzés:

Sandrux Bisutería írta...

Es todo precioso, que maravilla!!!!

Petra írta...

Hűha, hát ez a kék horgolt valami csodaszép! :)

Piky73 írta...

Nagyon termékeny vagy, s csodaszép dolgok kerültek ki kezeid alól :) Nekem különösen a horgolt szettjeid tetszenek :) Ügyi vagy!

Ládikó írta...

Sok szépséget hoztál megint.Nekem a horgolt szett és a DNS füli tetszik a legjobban, de szép a többi is. Gratulálok.

Vervian írta...

Mind-mind szépséges lett! Gratulálok! Főleg a színes bogyók ütöttek szíven. :-)

LUCY írta...

Unos trabajos bellisimos, felicidades

ePulido írta...

beautiful works, all of them! congrats :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...