2010. jún. 4.

Eperfesztivál helyett botrány

Először megmutatom, miket készítettem még az elmúlt napokban a fesztiválra:



A történet ott kezdődik, hogy felfedeztem egy szervező egyesületet, színvonalas, szimpatikus honlappal. Kaptam is egy tájékoztatást, majd mikor eldöntöttük Tiszivel, hová is menjünk, írtunk egy jelentkezést. 05.05-ig még kedvezményes volt az ár, ám mikor nem válaszoltak több, mint egy hete, felhívtam a megadott számot, hogy mi a helyzet. Nagy nehezen, többszöri nekifutásra megkaptuk a számlaszámot, elismerték a hibájukat, így bár egy nap csúszásban voltunk, még a kedvezőbb díjat kaphattuk meg.
Ezután vártunk valami visszajelzést, tájékoztatást, még egy pontos címet sem kaptunk, se a befizetésről bizonylatot. Többször is hívtam a szervezőt telefonon -mert e-mailben semmire sem reagáltak-, egy-két alap információt sikerült megtudni, pl. asztalméret, sátor típusa, mit kell vinni, mit adnak ők...
Tegnap délelőtt is telefonáltam, tudván, hogy sok eső esett, és Dunaparti a rendezvény, minden rendben van-e. Megnyugtattak, hogy igen, az út aszfaltozott, de mi sárban leszünk, így készüljünk. Rákérdeztem, hogy szerződéskötés mikor lesz? Mire hebegett a nő, hogy ők olyat nem szoktak... na itt már rettentő gyanús volt a dolog...
Reggel 8-ra rendeltek oda mindenkit, ám ők sehol sem voltak. Első pillantásra felmértük, hogy a sár akkora, hogy oda bizony senki nem fog bemenni! Aszfalt helyett valamivel felszórt út vezetett, az is csupa sár és víz. A mező, ahol a sörsátrak voltak felállítva, bokáig ért a vízben, ugyanis a Duna szemlátomást lépett ki a medréből, készülve, hogy az egész területet elönti. A színpadot már el is bontották, technikával együtt.
Vártunk türelmesen, hogy mikor jön végre, akivel kapcsolatban voltunk, és mit mond. Jött is valaki, majd kértek mindenkit, hogy várjunk, mert a testület ülésezik, 10 órára lesz valami tájékoztató. Mi addig elvoltunk, nevetgéltünk, de láttuk, hogy itt bizony semmi sem lesz...

Jópofa közjáték volt, hogy miközben a katasztrófavédelemnek kellett volna kint lenni, megjelent egy önkormányzati kisteherautó, hogy az árvízveszélyes részről összeszedjék a levágott füveket... ez fontos volt...

10 után már kezdtek a kedélyek borzolódni, mivel kiderült, igazából senki nem vállalja a felelősséget. Akivel telefonon beszéltünk addig, azt állította, ő nem döntéshozó, nem szervező. Továbbdobta a labdát egy Norbi nevű ifjoncnak(itthon láttam a honlapjukon, hogy ő az egyesület elnöke), aki láthatólag magasról tett az egészre, és azt mondta, nem ő a szervező. De várjunk, mert le fog jönni a jegyző.
11-kor már nagyon fel voltunk háborodva. Odamentünk ehhez a Norbihoz, aki elkezdett velünk(!) kiabálni, miszerint mit problémázunk, el lehet menni, ha bajunk van. Persze, mi addig nem, amíg nem adják vissza a befizetett pénzünket, vagy nem adnak erre megoldást. Szerinte a rendezvény meg lesz tartva, csak a vasárnapot nem tudják még előre... Különben is, mi a mi befizetett pár tízezrünk az ő 10 milliójukhoz képest, mert pénzt vissza ők nem adnak!
Nagy nehezen kicsikartuk, hogy legalább mehessünk helyette egy másik rendezvényükre... de mindvégig ő kiabált, hogy nem tudunk kultúrember módjára viselkedni...

A tanulság: soha senkinek ne fizess, amíg nem írtátok alá a szerződést!!!!!!!!!!!!

14 megjegyzés:

Ági mama írta...

Sajnálom, hogy így jártatok! Én azt hiszem idegbajt kaptam volna.

Enikő írta...

Na,az biztos, hogy nekem is elborult volna az agyam!Ez a "felelősség áthárítósdi" meg a halálom!
Azért az jó, hogy legalább egy másik időpontot ki tudtatok harcolni!

Tímel írta...

Te jó Isten! Tudom, hogy sok aljasságra képesek az emberek, de mindíg meglepődöm, amikor kiderül valakiről hogy az.
Hát, az elmondottak alapján nem véletlen hogy szerződést nem szokásuk kötni...
Én utána járnék a cégnek ahogy csak tudok.Adószám nyilvántartás,APEH,PSZÁF,...bármi ami szóba jöhet...
Lekérném a telefonbeszélgetések hanganyagát, a banktól igazolást, hogy utaltam,....és a többiek aláírását+jegyző bácsiét, hogy az elhangzottak szem-és fül tanúi voltak a szóbeli megállapodást illetően,miszerint mehettek egy másik rendezvényre.
egy cseppet sem bíznék Norbikában...
Fórumokon is felhívnám mindenki figyelmét.
Lehet, hogy rossz indulatú vagyok, de felháborítónak tartom, hogy büntetés nélkül szedhetnek el így emberektől pénzt!És nem is a pénz a lényeg,hanem a lelki háttér, az előre eltervezett kiszúrás. Biztos nem Ti vagytok az elsők...és nem is az utolsók...
Igazad van: szerződés mindenek előtt!!

Kívánom, hogy a csere rendezvényen minden rendben menjen,és hogy ez legyen életed utolsó ilyen élménye!!!

Liza írta...

Hát nem semmi!
Pedig nagyon szépekkel készültél a fesztiválra. Biztos akad majd gazdája máshol!

Sviro (Ildi) írta...

Ez tényleg felháborító, de annál is jobban kiábrándító. Az ilyen történetek és emberek tesznek minket gyanakvóvá és bizalmatlanná olyanokkal szemben, akik viszont egyáltalán nem érdemlik. Úton-útfélen kapunk pofonokat, hogy legyünk óvatosabbak, rámenősebbek. Én azért szeretném remélni, hogy nem vész el a hit, a bizalom, a valódi értékek, és ez a söpredék réteg eltűnik majd a süllyesztőben.

Unknown írta...

KÁr, hogy készül az ember, (és még micsoda csodákkal: azért ismét elismerésem) s a nem megfelelő tájékozottság, illetve tájékoztatás miatt így jár. Sajnálom a dolgot. Biztos lesz gazdájuk a szépségeidnek!
Nekem most vasárnap lesz kirakodóvásár az alföldi városom főterén, nekünk csak az aktuális eső árthat, kérlek imádkozz napsütésért.

ekszerlada írta...

Ezt én már nagyon rég megtanúltam,még 20 évesen.
NAgyon fáj,mert ugyan ezeket éreztem,és sírtam,hogy miért néznek ennyire butának.Na azóta én nem könnyen adok ki pénzt a kezemből...akkor nagyon megjártam.Soha nem felejtem el.
Én már ne haragudjatok,de neten,semmilyen reklámnak nem ülnék fel,de semminek!Csak azt hiszem,amit látok.Én nagyon bizalmatlan lettem.
Sajnos az anyagi problémák miadt is egyre több ilyen történet alakul kis,de tudom,a nagyon gazdag emberek is mit nem törődve a másik lelkivilágával,gond nélkül bele gázol és még röhög is.Erre azt szoktam mondani,isten mindent lát fentről és nem ver bottal,de annál jobban fog fájni annak,aki másnak árt.Ez mindig be szokott jönni.Ez nagyon igaz!!
Sőt én mást mondok!!!
Még szerződésnek se higyjetek,előszőr szerezzetek több helyről információt az adott szervezetekről,mert a szerződéseket is szuprűl tudják már hamisítani.Jól körbe kell ezt járni és valami jártas embert megkérdezni,ha esetleg nem vagyunk jártasak az ilyen dologban,ráadásúl több tízezer ft-ről van szó,mert azért ez már elég sok lé.
De neten!!!!!!!Soha!!!!Semmmmit!!!!!!!!
Csak ha nagyon ismert!!!
Én ezt tanultam meg sajna.De nem is sajna,mert végre tudom,hogy mennyire résen kell lenni.
Kár,hogy ilyenek előfordúlnak,de jelen vannak sajnos és oda kell figyelni ezek után!!!

ekszerlada írta...

Ja,és az még semmit nem jelent,hogy azt mondják,oké,csinálunk szerződést,de legyen szives előszőr fizetni!!!
A túúróót előszőr szerződés!!!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Köszönöm a sok tanácsot, együttérzést! Tanulópénz nélkül néha nem lehet megúszni :( De hátha más most ebből tanul, nem a saját kárán.
A rendezvény egyébként nagyon jó lett volna, régi motorosokkal beszéltünk a helyszínen. Ám az eső és árvíz előre látható volt, és nemhogy nem tettek semmit -más helyszín keresése pl.-, de még előző nap azt hazudták, minden rendben van. Majd az önkormányzatra kenték a döntés felelősségét...
Na ez van, túltettem magam, csak valahová vinném ezt a sok ékszert most :(

Test-Lélek-Tudat írta...

Ez nem semmi tényleg....elképesztő, hogy emberek mennyire felelőtlenek, és gyalogolnak át másokon.

Ládikó írta...

Szia! Az ékszerek nagyon szépek, gratulálok. Ami a rendezvényen történt az nagyon durva, remélem a másik időpontot, amit felajánlottak tényleg megtartják és nem tűnnek el a pénzetekkel együtt.

Yume írta...

Szia!

Én is kinn voltam Tahitótfalun... mint az őrült rohantam a nyelvvizsgámról oda csak azért, hogy veletek találkozhassam. Egy ideje gyöngyözgetek, de keresek magamnak 1-2 tyúkanyót, aki elegyengeti az utamat, ellát tanácsokkal és jól kupánvág, ha valamit nagyon elszúrnék.

Így hát nagy lelkesedéssel és izgalommal vonultam ki, mire látom, hogy minden víz alatt van. Felháborító, ami veletek történt.! Én Tahin már kb. 10 hónapja próbálom visszakapni az önkormányzattól a lakcímkártyámat, mindeddig sikertelenül. Felháborító, hogy veletek is eljátszák mindezt! Remélhetőleg a júliusi rendezvényükön tudnak számotokra helyet biztosítani és az a rengeteg csodaszép ékszer is mind gazdára talál majd és nem hiába születtek erre a világra!

Yume

EniStone írta...

Szió!
Ezek szerint te is köztünk voltál! Botrányos volt ez a szervezés, és erről mindannyian így vélekedünk, akikkel eddig beszéltem! De ezt inkább hagyjuk, mert megint csak felidegesítem magam!
Jól láttam, hogy júli végén lesz a pótlása? Azért ez is vicces lesz, hisz' akkor meg eper nem lesz már!
Azért bízzunk benne, hogy legalább akkor már nem szól közbe a természet!

LUCY írta...

Una hermosa exposición....felicidades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...