2010. jan. 22.

Zöldarany egyiptom avagy zöld skarabeus

Nem túl szuper névválasztás, egyrészt a "pirosaranyra" lenne szójáték, másrészt tényleg egyiptomias, vagy inkább BéKata inspiráció? A kettő együtt viszont érdekes... na ennyit a nevéről.

Inkább a kő az érdekes, teljesen beleszerettem, csodálatos friss zöld, benne az arany csíkokkal, adta magát, hogy milyen színekkel foglaljam körbe. Az nem látszik, hogy opálosan áttetsző is a kő, vagyis átüt, milyen szín van alatta :)

Hármas raw hurkát fűztem hozzá, rövid lánc lett, pont ing vagy blúz kivágásába illik.


Már a fülbevalója is készen van, ám a róla készült kép a fotómasinámban rekedt, valami átjátszási probléma adódott...
Pedig mást is fűztem ám! Na de idővel...

9 megjegyzés:

Márticska írta...

Ez csodálstos. Nagyon ügyes vagy.
Szín,forma. Tökéletes!

Cirelin írta...

Tényleg nagyon szép ez a kő, szuper lett! :)

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Nagyon szépséges! Szuper jó a színe! :) Tetszik! :)

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Gyönyörű lett!

Eva Maria Keiser írta...

Super design!

BéKata írta...

Hű ez nagyon tuti!!!! Istenien néz ki!!!

Tiszi írta...

És én még élőben is láttam. :D És élőben is ilyen szép ám!!

serpil írta...

I cant speak your language, but ı just want to say OH MY GOD for this necklace :)

Ági mama írta...

Csodálatos!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...