2009. dec. 22.

PIF

Jucinál olvastam a legutóbbi PIF játék kellemetlenségeiről...
Én a 2. játékomat március 2-án indítottam, eddig egyet kaptam- egyet adtam.

Akinek még adós vagyok (Hajnal és KAnett), biztosítalak titeket, hogy meg fog érkezni határidőig a meglepetés!

Ezenkívül felvettem Jucit is a listámra, kárpótlásul azért, mert - mások nemtörődömsége miatt - pórul járt.

Én nagy örömmel veszek részt a játékban, megtisztelő számomra a bizalom, hogy jelentkeztetek. Már az első játéknál is, pedig ott még a gyöngyfűzés rögös útján igencsak az elején jártam... persze még most is rengeteget kell tanulnom, de a PIF is hozzásegített, hogy ösztönözve legyek a fejlődésre.


3 megjegyzés:

Juli írta...

Kedves Kriszta!
Ez úton is köszönöm Neked, hogy felajánlottad egy PIF ajándék lehetőségét! Nagyon köszönöm és örömmel fogom viselni a meglepit, amit kapok Tőled!!!!

Albert Kinga írta...

Kedves Kriszta!
Nemsokara mi is kuldjuk az ekszert, legkesobb az uj ev elso napjaiban postara tesszuk. Mar keszen van:)

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Kedves Kinga!

Nem sürgetésből írtam ám, még van bőven idő ;)
Én is a karácsonyi dömpinggel voltam elfoglalva :D
Azért köszönöm a visszajelzést.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...